terkadang.....

, , No Comments
emmm.... semalam lepas balik keje... p mamak belikan ayah tose n roti canai..thari smlm x smpt balik umah sbb bz dgn odit 5s kat MOF... cian abg makan roti je.... mcm tu la kalu dok umah bujang...mmg x ada stok makanan sgt.... hehhehe... smpi umah, ayah dok tgk tv.... letih ja abg..sbb demam skit... 

jeng3..aku dah beli buku cite..'KASIH YANG SUCI" ..... dah lama cari sejak terjebak dgn cinta 'SETH TAN"  trus angau....trus la baca sementara tunggu cite 'NORA ELENA' di tv3... emmm...interesting....
habis aje tgk cite tu... aku bgtau ayah nak g umah makteh adik ayah kat area umh jg.. lepas solat magrib kami pun g sana...sbb aritu sbtu ni... ada majlis tunang sepupu aku...so nak g tolong2 la apa yg patut....mmg meriah jumpa saudara-saudara sambil makan malam....macam2 cite dibualkan....

kul 1030 kami balik sbb ayah demam n my sis pun dah nak smpi umah dari melaka...cian kat my sis.... ulang alik dari umah ke melaka tiap2 hari....pergorbanan dia utk teman aku kat umah. sejak mama meninggal....  aku x leh dok sorang2..masih teringatkan mama.... 

terkadang... aku terpikir apakah kesudahan hidup ni.?


0 comments:

Post a Comment