rawlins haiqal

, , No Comments
Setelah hampir setahun,mengikuti perkembangan glampreneur melalui IG Hanis Haizi. memang keterujaan untuk Berjaya seperti dia membuak-buak.Saya menerima text dari dia untuk menyertai Seminar SM dan SSM di Marriot Putrajaya. Walaupun sudah setahun namun beliau tetap mengambil berat lagi. Saya membalas text dia dengan menyatakan bahawa saya masih berminat cuba ada masalah dengan kewangan ketika itu. Namun kata-kata positif dari beliau membuatkan saya akan berusaha untuk Berjaya. Hanis pada ketika itu sedang hamil anak ketiga, dia telah memberi contact nama Haiqal untuk bertemu dengan saya. Saya pun terus text Haiqal untuk set temujanji. Pada malam itu juga kami bertemu di Alamanda. Mengenali Haiqal waktu itu, dia seorang yang amat peramah dan dia berjanji akan membimbing saya sehingga Berjaya. TQ so much Haiqal. Dia skrg sebagai sifu saya.

0 comments:

Post a Comment