bersukan...

, , No Comments
yuhuuu...


bulan ni sy mmg bz dgn aktiviti bersukan sbbnya akan ada tournament di opis..biasala awal2 tahun seme jabatan bz ngan sukan...mcm time sekolah dulu2...masuk aje minggu pertama trus kena bg nama utk sukan.....kalu olahraga saya akan wakili rumah sukan dalam lempar cakera,lontar lembing....yg x leh sbb berat muatan...hehehe..... tp dari sekolah rendah lagi sy mmg terror (perasan skit) dalam bola jaring dan hoki...mana x nye...bolajaring saya wakil daerah dan hoki sy wakil negeri kedah....dahsyat tak??? 

time sekolah rendah mmg gah la nama sy sbbnya sy mmg power dalam balingan bola... saya jadi (center) (C) sy yg control seme bola tu.... mmg mcm lipas kudung sy berlari kejar bola....dan sy yg paling tinggi lompat sbb nak tangkap bola....mmg kaki sy x cecah tanah la sbb dok berlari  dan lompat aje....fuuhhh.... kalau sukan hoki plak sy yg  paling banyak jaring gol(sticker)..seme pemain mmg mengeruni saya....smpi ada satu game pihak lawan terlalu geram kat saya smpi ada sorang pemain tu memukul kaki saya....mmg teruk jg sy kena.... dek pukulan kayu hoki tu....mmg bengkak dan berbalut la selama 3 minggu.... dek kejadian tu kaki kanan sy mmg x berapa ok kalau hujan... sbb masih rasa sengalnya...dan kaki akan senang terseliuh kalu lasak2....


berbalik pada cerita kita sebenarnya.... bulan ni..sy mmg bz..arrangekan sukan indoor bahagian sy..then ada tournament boling pada 14hb dan badminton pada 15hb.... so last week ari jumaat sy turun training boling..dh lama x main...so seme balingan x strike la.... asyik melencong ke lain aje.... ada lgi seminggu nak training...so kena pulun ni..... sbb tahun lepas sy x join sbb menjaga arwah mama.....so tahun ni leh la join sukan semula...arwah mama pun tahu sy ni kaki sukan....dia kata penuh rumah dengan hadiah sukan aje dari kecik smpi skrg...arwah mama adalah pendorong saya kerana dimana saya game dia akan ada bagi sokongan time saya sekolah rendah dahulu..... siap naik bas sekolah lagi nak bagi sokongan kt sy.... mama i miss u so much....

esk ada training badminton.... smpi next week.... then celah2 tu ada training boling plak...kalu x kurus pasni x tahu la.... (sbbnya skrg ada designer sendiri) so kena maintain badan agar baju di tmpah cun bila pakai nnti...hahahah...perasan kan....



untuk team badminton dan boling....jom g turun training.... kita enjoy main....caiyo2 my gegirl....

0 comments:

Post a Comment